Sunday, September 03, 2006

Rooooomania....roooomaniaaaa!!!!





Azi sunt incredibil de fericita...ca sunt romanca...ca fac parte din AIESEC Romania si ca am contribuit putintel anul trecut ca EB la cel mai mare succes al AIESEC Romania de pana acum...la cea mai mare recunoastere...in seara asta AIESEC Romania a casigat cel mai mare premiu global AIESEC oferit de UBS! Romania...Cea mai buna tara...din lumea AIESEC de anul trecut. Nici nu-mi vine sa cred ca am fost aici...si am trait momentul asta istoric...langa oameni din multe generatii AIESEC...ROMANIA:)

Momentul asta ma face sa ma gandesc la premiile pe care le-am castigat la NPS...apoi premiul pe branding...acum asta...sunt fericita!

Gala a fost foarte frumoasa...la fel si toti participantii. Am avut un pianist extraordinar care ne-a cantat, dansuri, speech-uri (am avut ca oaspete pe Danuta Hubner- din partea UE) si multa recunoastere penru noi, echipa organizatoare.

Va pup pe toti...petrecerea incepe...ultima noastra responsabilitate de la IC...pana la 5 dimineata! :P

Roooomania! Rooomania!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home